Deluxe Edition Includes: - Base Game - “The Firestarter” Premium Voice Pack - “The Pencil Pusher” Premium Voice Pack - Firestarter Armor Set, Apex Revision (Helmet, Body Armor, Gloves) - Scorched Remnant Double-Barrel Shotgun Skin - Golden Firebreak Spray - Classified Requisition: “Firestarter” - A collection of 36 unlockable premium cosmetic items (weapon skins, sprays, armor sets) FBC: Firebreak is a cooperative first-person shooter set within a mysterious federal agency under assault by otherworldly forces. As a years-long siege on the agency’s headquarters reaches its boiling point, only Firebreak—the Bureau’s most versatile unit—has the gear and the guts to plunge into the building’s strangest crises, restore order, and blast their way back from the brink.