Energy Lab
ENERGY LAB! In 30 episodes, can you escape this lab? You can trigger the mechanisms with your energy orb, Remember that some things need to be triggered if you want to get through! Only this energy orb will not trigger anything! It also allows you to TELEPORT to it, so you can easily access places you can't reach and even escape from some enemies and tracks!, You also have a balloon that allows you to float, you'll see it in the next levels, it will be useful for sure!, The game is not as easy as it looks unfortunately, the engineers who built this lab are engineers, I'm sure they wouldn't want you to be able to pass easily, right?