Eight Dragons
Crooked businessman KANE has taken over the city. Can the Eight Dragons take it back? Using fists, feet and whatever weapons come to hand, the Eight Dragons must fight their way from one end of the city to the other, to reach their ultimate showdown. But each Dragon has a different path - it's only when they come together that their true destiny is unlocked, as their stories intertwine and the full epic fight is revealed! - Up to four people can play co-operatively on local mode. - Each of the Eight Dragons has their own story. - If you're looking for a consistent challenge to improve against, then the Arcade mode will give you that.