Eastward
Next stop... Eastward! Escape the tyrannical clutches of Potcrock Isle's subterranean society and join Eastward’s unlikely duo on an exciting adventure to the land above! Discover beautiful yet bizarre settlements and make new friends as you travel across the world by rail. Combine John and Sam’s skills to solve dungeon puzzles, take down unusual enemies, and survive the deadly miasma. Can you uncover the truth behind Sam’s mystic powers and bring back harmony to Eastward’s ravaged lands?