DUSK
Battle through an onslaught of mystical backwater cultists, possessed militants & even darker forces as you attempt to discover just what lurks beneath the Earth in this retro FPS. Three distinct campaign episodes await you, hand-crafted from straight outta the '90s! Featuring a vast arsenal of killer weaponry including sickles, swords, crossbows, rifles, dual-wielded and double barreled shotguns and incredibly necessary grenade and rocket launchers. DUSK brings unapologetic retro action from start to finish. In addition to the main campaign, DUSK also features an Endless Survival Mode, putting you front and center against wave after wave of merciless enemies.