Drizzlepath: Picturae
Have you ever wandered inside images? Images that blow your soul away? In Drizzlepath: Picturae, you embark on a journey of gorgeous landscapes. While some of these landscapes melt your heart, some will give you the chills. Do not fear though; at the end of the day, you will have a heck of a good time viewing a variety of beauties, listening to haunting music, and a real talent of a voice actor. In this pure walking simulator, there is an intro and an outro chapter, and between these two, you will have to find hidden black foxes at the end of each scene. All you have to do is to keep your eyes open for every detail. If you have an hour to take a no-sweat walk from vistas to vistas, wait no more. Just dive into the world of Drizzlepath: Picturae right now!