Don't Be Afraid
Don't Be Afraid” is an adventure horror game that allows you to personate a boy, kidnapped by a psychopath. You have to survive, escape and find out how you were kidnapped. Exploring the gigantic, mysterious house of your torturer, you will soon reveal many secrets, hidden inside its walls… Story: You’ve been kidnapped by a child killer and placed in a house filled with puzzles. Try to break the system, escape and end the nightmare. Your name is David, you are 11 years old... and this is the end of your innocent childhood. You have woken up in a dark, cold room. Despite the darkness, you are trying to recognize the surroundings, but in vain. You don't know where you are. Frightening sounds can be heard all around you, the feeling of helplessness fills in your soul. You are too afraid to walk alone in this terrifying space... but you have to. Your memories are slowly coming back. You remember a strange man... in a mask. Did he kidnap you? Where is your torturer? The fear of the unknown drives you to actions. You are desperately trying to find the way out of this nightmare. The worst part of this story is the fact that someone always keeps an eye on you. And this person finds watching you very entertaining. Remember, the fate of a victim is sealed once it is in the hands of a sadistic psychopath. If you want to survive, grow up. Quickly.