DESOLATIUM
In this graphic point-and-click adventure, you get to investigate the mysterious disappearance of a friend through the eyes of 4 different characters, each with their own characteristics. Uncover the mystery as you’re led toward a dark path filled with Lovecraftian myths and creatures. Are the ‘old ones’ they read about truly real? Be careful what you ask for, because the answer might lead you to your doom if you don’t tread carefully.