Deep Space Anomaly
Deep Space Anomaly is a survival arena shooter game where you battle against hordes of space aliens. Upgrade your ship, buy new weapons and survive as much as possible. Your spaceship got caught in an anomaly zone, where deadliest races across all universe fight each other. In order to escape this anomaly, you need to survive 30 waves and defeat multi-dimensional bosses. Defeat the cosmic evil!