Death Come True
Everything rides on your choices in this new wave interactive movie game. Experience a thrilling science fiction mystery in full-length live-action format—from genius creator of the Danganronpa series, Kazutaka Kodaka! Simple, intuitive controls mean playing Death Come True is as easy as watching a movie! The choices you make propel the story forward. Which ending awaits? Introduction You wake up in a hotel room, roused by the shrill ring of the bedside phone. You take the call. It's the hotel concierge. "If you have any issues, please feel free to visit the front desk." You have absolutely no idea how you ended up here. Disoriented, you try to take stock of your surroundings when you stumble across a woman, tied up and unconscious. Still reeling from the shock, you notice the story on the evening news: You. A wanted serial killer. Then comes a persistent knocking on the door... Cast Kanata Hongo as Makoto Karaki Chiaki Kuriyama as Akane Sachimura Win Morisaki as Nozomu Kuji Yuki Kaji as the Concierge Chihiro Yamamoto as Nene Kurushima Jiro Sato as Kenichi Mino Theme Song Inner Circle Kami-sama, I have noticed (Warner Music Japan) Death Medals Each gruesome death you experience comes with a reward in the form of "Death Medals." Acquiring these medals in turn unlocks bonus "DeathTube" clips. Try and collect them all!