Dead Rising 2
In the sequel to Dead Rising, players step into the shoes of Chuck Greene, professional motorcycle racer. Surrounded by a horde of hungry zombies in the spectacular casino town of Fortune City, Chuck finds himself in a race against time to find Zombrex, the one thing that can keep Katey, his young daughter, alive. Can he protect her and make it out of Fortune City alive?