Dagon: Complete Edition
"I am writing this under an appreciable mental strain, since by tonight I shall be no more." Explore the unique works of H. P. Lovecraft via the interactive stories of Dagon: Complete Edition - an extraordinary collection depicting the horrors creeping beneath the waves, festering within delirious minds, and more. Dagon: Complete Edition includes Dagon: by H. P. Lovecraft: step into the shoes of a former WWI ship officer and experience the story that shattered his sanity Dagon – The Railway Horror DLC: dive into the writer's mind and uncover what haunted his very dreams (based on Lovecraft's actual nightmare) Dagon – The Little Glass Bottle DLC: experience a treasure hunt story written by the author when he was just 7 years old Dagon – What The Moon Brings DLC: enter a dream-like world and immerse yourself in cosmic horror behind the wall of sleep Delve into the eldritch horror of the unknown with Dagon: Complete Edition… …if your mind can endure it.