Cyber Hunters
Try your skills and have fun with our amazing bundle of two action games. Bundle includes: 1) Collapsed Collapsed is a post-apocalyptic roguelike action-platformer. Hunt your prey through vast procedurally-generated levels filled with tough enemies, useful loot and experience points. In Collapsed you play as one of 4 unique Hunters who have to track down their prey. Each one has its own set of abilities, skills and combat style. You’ll have to travel through hazardous procedurally-generated levels, fighting dozens of enemy types and challenging bosses. This post-apocalyptic world is filled with useful items, that you’ll combine to gain new traits, and with experience points, you’ll invest in a vast skill tree. And you won’t lose all of your precious treasure when you’ll die! You’ll die a lot, and start from the beginning each time – but all of your loot and items are carried to your next run. 2) Titanium Hound Titanium Hound is 2D retro-looking action platformer in cyberpunk genre, where you are going to pilot huge and agile exoskeleton to crush hordes of enemies. Dark and not so distant future. Scientific breakthrough led to usage of microbe colonies as power sources in all aspects of life. Corporations that control these living batteries development and production became very weightful political powers in the world. Crime, inequality and corruption under their influence reached levels unimaginable before. In attempt to take this chaos under control governments reorganized their police forces and boosted them with top notch military gear. You are Titanium Hound pilot and a kind of cop who wants to protect and serve, helping commoners who were unlucky to get in the middle of gang wars. Abominations, hacked drones and crazed gangsters are just the tip of the iceberg you are trying to break down without full understanding the scope of the problem. You are prepared much better than any regular police unit, but even so your hands are often tied, especially when it comes to questioning corporate regulations.