Command Under Fire RTS
War has erupted across a chain of strategic islands. As the sole commander of allied forces, it's your mission to establish forward bases, mobilize your arsenal, and lead a full-scale campaign to eliminate entrenched enemy forces. In Command Under Fire RTS, you’ll execute real-time tactics across hostile terrain. Construct military camps, secure supply lines, and deploy a wide range of combat assets under your direct command. Features: – Strategic Base Building – Establish outposts, reinforce defenses, and expand your military infrastructure to sustain combat operations. – Diverse Combat Units – Assemble and lead an army of infantry, light and heavy tanks, mobile artillery, combat helicopters, and tactical strike jets. Each unit plays a vital role in the battlefield dynamic. – Island Campaigns – Launch operations across multiple islands, each with its own terrain, tactical challenges, and enemy resistance. Adapt your strategy to overcome jungle ambushes, mountainous chokepoints, and fortified zones. – Solo Command. As the lone decision-maker, your leadership determines success or failure in every mission. Lead from the front. Adapt under fire. Conquer without compromise. Command Under Fire RTS delivers raw tactical warfare for players who thrive under pressure and lead without hesitation.