Cat From Hell 2
The story reaches a new level in Cat From Hell 2! This time, you play the black cat that Granny kicked out in the first part. He's back, and this time he's out for revenge against the ginger cat, determined to restore his good name in Granny's eyes, or at least make her regret her decision! This time, the battlefield is the garden and garage. Destroy the flowerbeds, scare the pigeons, scratch the car in the garage and cause chaos among the tools! Watch out for the ginger cat, make sure he doesn't become the "favourite", and show the old woman who really deserves respect. Features: ★ Play as the cheeky black cat from the first game ★ Battle the ginger cat for Granny’s attention ★ Explore new areas full of chaos – the yard and garage ★ Climb around the garage, knock over cans, turn on tools, and scratch cars ★ Experience Granny’s reactions – from laughs to screams Help the black cat get his revenge, cause some trouble and perhaps even clear his name!