Camp Sunshine
Camp Sunshine is a 16-bit blood-soaked Horror RPG that pits you as Jez, who is dropped off at Summer Camp. He awakes in the middle of the night to discover blood everywhere, a rampaging killer on the loose dressed in a mascot costume and himself involved in a deadly game of cat and mouse!