Burst Hero
Deck-building shooting game, quick play and unwind! Both automatic aiming and manual aiming are supported. Rich Gameplay Combinations: 19 heroes, 41 weapons, 31 types of bullets, 76 cards, 17 talents, 5 challenging maps, and 20 difficulty mechanisms. Fast-paced gameplay, easy to learn. Each battle lasts about 10 minutes, offering both casual and fun experiences. Unique weapon system and imaginative bullet designs. Different weapons and bullets have completely different mechanisms, parameters and skills. Strategic card system. Building your deck can create different gameplay styles. Diverse level challenges. Each level has different enemies and different mechanisms. Each game has a different experience. You can unlock the final dynamic level, and all the gameplay in the level is random.