Bendy: Revive and Survive Bundle
Dive into two thrilling Bendy adventures filled with ink-soaked horror and survival challenges in Joey Drew Studios. Bendy and the Dark Revival Play as Audrey, trapped in a deranged animation studio. Sneak, fight, and solve puzzles to survive twisted creatures and the relentless Ink Demon. Uncover dark secrets to escape the studio’s inky nightmare. Bendy: Lone Wolf Become Boris in a brutal survival gauntlet through endless, eerie corridors. Battle cartoonish monsters, dodge deadly traps, and evade the Ink Demon’s pursuit in a pulse-pounding quest for truth.