Baspetball
Baspetball is a basketball-themed puzzle game where the player controls a team of cats, each with their own unique abilities and movement. You must plan their actions to score a basket without the dogs from the opposing team stealing the ball. Features: 🐾 50 hand-crafted levels. 🎵 Original soundtrack. 🖼️ 5 different environments. 🐈 Cute cats. 🐕 Cute dogs. 🏀 Characters wearing the numbers of basketball legends. 🧩 A gameplay experience designed for thinking and relaxing.