After You - Level Escape
You are Aron, a man who wakes up in his room and realizes that he is alone. Neither his family nor his neighbours are there. From there, Aron will begin a journey to try to understand what has happened. Over the course of three chapters, Aron will reveal the deepest and most humane secrets of the people who inhabited these places. After You - Level Escape is a game of puzzles included in the narrative, they are not easy puzzles, you will not have help, you will not be able to save when you want. Its gameplay is based on exploration, reading notes and deduction, to solve the puzzles. Features: - 3 open locations to explore. - More than 10 puzzles of different difficulty. - A main story and many little stories. After You - Level Escape"" is a slow and contemplative game. If you like narrative games with integrated puzzles, which also have some difficulty, this is your game.