Aery - Vikings
"Aery – Vikings" is a story-driven 3D flight exploration game in which you control a little bird that is on its journey to complete a shire impossible task of the gods. Make your journey through a wonderful, exciting, and breathtaking world and enjoy the feeling of flying on your search for Valhalla. Follow an interesting storyline through a peaceful and fantastical world to rescue the Vikings from their destiny. Convince the Norse gods that you are worth their blessing and show your incredible maneuvering skills. This story-driven game is non-violent so that you can enjoy the intuitive and relaxing gameplay in 13 giant different stages that are waiting to be explored.