ADVERSE
ADVERSE is a first-person shooter platformer with a fluid movement system, set in an idyllic universe, in which players have to fight through enemies spanning eight unique worlds and 40 different levels. It is the latest project in the Loneminded catalogue, keeping true to the brand by being a fun, competitive platformer with in-game leaderboards with the addition of a multi-layered scoring system.