Adventure Bundle
Squirrel with a Gun Squirrel, meet gun. As the neighborhood’s most obnoxious rodent, develop a knack for crime and mayhem in pursuit of golden acorns in this nutty sandbox shooter and puzzle platformer. Fight tooth, claw, and gun to escape a secret underground facility and defeat the Agents. Afterimage Afterimage is a hand-drawn 2D action adventure that emphasizes fast-paced combat with diversified character builds, non-linear levels, and a gripping story set in the ruins of a fantasy world. Years after a cataclysm brought an end to human civilization, an amnesiac girl embarks on a journey that will inexplicably set into motion a series of events that will determine the fate of the new world. Cris Tales Discover a unique combination of branching stories, innovative combat, and classic RPG gameplay in Cris Tales’ exciting and unforgettable exploration of how our actions echo through time. Join the newly awakened Time Mage, Crisbell, and her fantastical companions in a fantasy world facing a grim future. The powerful Time Empress and her forces threaten to bring about a cataclysm tearing apart Crystallis and the other four Kingdoms of the region. Extinction You are one of the world’s last Sentinels, a soldier named Avil equipped with the skills to battle the endless wave of Ravenii. Fight massive brutes and their minions across a sprawling countryside, defending cities and rescuing refugees torn from their homes.