Aaero2: Black Razor Edition
Experience an exhilarating on-rails rhythm shooter where you trace ribbons of light, releasing the energy in the music while speeding through stunning alien environments and aiming to perfect your highest score! Fly solo or go B2B with a friend, unleashing devastating missiles and raining cannon fire to the beat of the Black Razor Records and Monstercat soundtrack. The Black Razor Edition features tracks, custom levels and environments inspired by the hit game Arcade Paradise and beyond! Experience the ultimate rhythmic journey as you explore new levels and immerse yourself in the unique soundscapes that Lania Kea and other artists bring to life through their enchanting pop melodies, dynamic dance beats, and radical rock anthems! Aaero2 is the sequel to the critically acclaimed Aaero (2017) and in this Black Razor Edition, you get both special edition Music Packs: Arcade Paradise and Lania Kea.