A Pizza Delivery
A Pizza Delivery is a narrative exploration game with puzzle elements focused on connecting with people. Share pizza with charming characters to uncover their stories—and your own. Drive and explore a strange, meditative world filled with secrets. Step into the dreamlike journey of "B", a pizza delivery rider on her final order of the day. Ride through a surreal world, navigating strange landscapes, sudden shifts in scenery, and moments of quiet introspection. This is no ordinary place—it’s a mental space, a liminal realm shared by individuals trapped in a state of limbo. Each corner of this "non-place" reveals stories of unease, instability, and longing. Accompanied by her trusty scooter, B must deliver her final pizza while uncovering the mysteries of this enigmatic world. Along the way, connect with its eccentric inhabitants, explore their dreams and regrets, and discover the shared threads that bind them in this surreal, shifting reality.