SPACETIME ODISSEY
SPACETIME ODISSEY gives you the opportunity to feel the excitement of traveling in space and exploring planets like you've never felt and seen before. The game has amazing graphics and physics that simulate space as it is in real life! With your allied army, defeats alien ennemies throughout different solar systems and their telluric planets, destroy ennemy bases and conquer the universe!