Platform Party Bundle 02 (Xbox)
Eight personality-packed platformers in one action-filled bundle! Aquarun Dive into a fast-paced aquatic race across floating platforms and underwater hazards. Quick reflexes are your best friend here. Duck Run Embark on a wild, high-speed adventure starring a fearless duck dodging chaos in unpredictable environments. Ellphaser Take control of a bold elephant. Plan every jump carefully to avoid deadly traps—sharp spikes, electric orbs, and unstable platforms await your misstep. Steampunch Meet a steam-powered heroine taking on enemies and obstacles in a punch-heavy steampunk world full of style and attitude. Penguin Flight Join a little penguin with big dreams as he embarks on a journey to touch the skies, navigating through 40 meticulously designed levels brimming with fun mechanics, vibrant visuals, and heartwarming adventures. Penguin Flight: Beyond the Clouds Continue the penguin's quest to defy gravity in this 2D pixel art platformer offering challenging levels, creative obstacles, and high-flying action. Sharpen your reflexes and perfect your timing to master jumps, dashes, and new mechanics as you progress. A perfect combo for platformer fans who crave challenges, creative worlds, and unforgettable characters!