Nexomon
Get ready to explore a world where you can catch, evolve and collect over 300 unique Nexomon! Embark on an epic journey and build your ultimate team to take on powerful tamers and their fearsome Nexomon. Become a Hero Choose from seven unique starter Nexomon to begin your journey. Build a formidable team to take on powerful foes and save the world from the merciless Nexolord! Let the Battles Begin Take part in thrilling 2D animated turn-based battles against wild Nexomon, fellow tamers, and legendary champions! You’ll need to master the seven elemental types to have the advantage in battle. Build your Team Weaken wild Nexomon to capture them and add them to your team. With over 300 Nexomon to find, there are plenty of options to customize your team to your liking. Discover the World of Nexomon From thick forests to dangerous volcanoes and beautiful snowscapes - each area is teeming with Nexomon. Catch, train and evolve your Nexomon as you travel across ten different regions with your companions. Meet Friends, Battle Foes Each city, town, and outpost is inhabited by a raft of unique characters - each with their own story to tell. Some will be loyal allies. Others will try to stop you in your tracks...