Maisons de repos
Maison's de repos Based on true events is a survival horror where players take on the role of the new night shift worker Karen who is starting her first shift at Briarwood house. After being left alone to look after four vulnerable elderly residents with little to no experience things soon turn ugly when your left in a power cut and left in the dark halls and corridors of briarwood house that is also rumoured to be haunted by the ghost of the white lady. Can you handle the night shift!