Geometric Sniper Z
The zombifying pathogen came out of nowhere... Society is falling apart, and people are in pain. Still, they can take comfort in knowing that there is a watchful sniper always on the lookout for zombies. Take the role of that sniper in GSZ – a highly stylized 2D isometric shooter. Challenge yourself in different game modes, neutralize zombies using different weapons, save and escort survivors, and progress through the story. (...And if you’re feeling like playing the bad guy, take the role of a zombie patient zero!) Think fast, act fast, be resourceful… And reload often!