Elderand
What abominations will you overcome for the glory you have been promised? Heads will literally roll in this gruesome, retro-inspired action RPG, where only the strong will survive in brutal, skill-based combat against terrifying creatures. Wield a variety of murder weapons and develop your abilities, then test your mettle against towering, bone-chilling bosses. Explore a twisted Lovecraftian world shrouded in darkness and madness. Customize your battle experience, from your character's appearance to their skills, stats, and weapons. Glory and riches await those who can spill enough blood and guts to win them.