Doodle Harmony
Doodle Harmony is a charming point-and-click game designed to help you relax while enjoying an original, atmospheric soundtrack. Found two matching doodles? Simply drag them together to make a match. Features: - A single level featuring 100 pairs of doodles - Procedurally generated layouts for endless variety - Built-in radio system to choose your favorite tunes 100 delightful pairs of doodles are waiting for you!