Curve Drive
Curve Drive is an arcade racing game of reflexes and speed where you control a car through a winding road. Keep the car on the track, avoid the edges, collect diamonds, and try to achieve the highest possible score while the speed increases relentlessly. MASTER THE CURVES AND CONTROL THE SPEED. Turn the steering wheel precisely to keep the car on the road. Each curve demands quick reflexes and perfect control, as any contact with the edge will cause the car to explode and end your race. COLLECT DIAMONDS AND UNLOCK NEW CARS. The further you go, the more diamonds you can collect and the more vehicles you can unlock. Choose your favorite cars and get back on the track to beat your best scores. THE SPEED INCREASES. SO DOES THE CHALLENGE. The race gets progressively faster and harder, demanding ever greater concentration, reaction, and control. Survive as long as possible, increase your score, and prove you can master the curves. Curve Drive combines racing, steering, speed, and reflexes in an arcade experience that's simple to play but difficult to master.