Before Exit : Gas Station
Before Exit: Gas Station is anomaly-detection game with dense atmosphere and some unexpected plot-twists. To reveal all its secrets and fully understand it, you will have to play through the campaign several times. In Before Exit: Gas Station, you must close your workplace at night as a gas station employee. But wait, don't gas stations stay open at night? Not in this world! Your boss is very strict and he loves to save money. When night comes, it means you have to turn off the lights, close the store, and go home. It's a gas station in the middle of nowhere, so why would anyone visit this place after dark? ✨ Over 40 story-rich scenarios, packed with unique content, 4 different endings, and 6 mysterious bonus episodes. 🔁 Play through the game again and again to unlock everything and uncover the true ending. Are you ready to return home? 🌍 Launching with 14 supported languages, full Steam Achievements, and controller support! Like its predecessor, the game combines roguelike features with logical riddles in unique anomaly-detection genre! Play day by day to find all the assignments, and finish every task before coming back... home? It's also the first time in the franchise you can actually walk out of your workplace before going back home! Check the fuel dispensers, and the oil stains, and get rid of the customers thinking they can fuel up at the last minute. Complete every task to make your boss pleased. Do not make any mistake, as he is very observant and you are THIS close to getting fired. Anyway, have a lovely time at your charming workplace!