Aquapark io: Complete Edition
Compete in multiplayer mode with up to 4 players or enjoy sliding solo. Prove that you are the fastest of them all! Complete Edition Features: - 15 large maps with slides - 50+ funny skins, 11 floaties, 13 gliders - multiplayer mode up to 4 players on one screen! - opening packs with random skins - spawning mysterious powerups during the game - catchy holiday music - easy controls so anyone can play - simple rules and lots of fun! Slide down the huge waterslide which spirals down from the sky, overtake your friends, push them off the track or use powerups to gain an adventage. The funniest part is that you can actually jump off the track at any moment and try to land on a lower level overtaking everyone in an instant!