The Flame in the Flood
Now features the option to view subtitled director's commentary in game. The Flame in the Flood: Complete Edition is a wilderness survival game in which a girl and her dog travel on foot and by raft down a procedurally-generated river. Scrounge for resources, craft tools, remedy afflictions, evade the vicious wildlife and, most importantly, stay healthy in a dangerous wilderness. This Complete Edition includes various gameplay enhancements and a Director’s Commentary mode. The Flame in the Flood also features an original soundtrack by acclaimed Alt-Country rocker Chuck Ragan featuring The Camaraderie, The Fearless Kin and other special guests.