The Coma: Recut
Return to the dark corridors of Sehwa High in this remastered version of the cult Korean horror classic. You are Youngho, a hapless Korean student who finds himself trapped in the nightmarish halls of his high school. After drifting asleep during his final exam he awakes in the school at night. The only problem is...he’s not alone. Relentlessly pursued by a psychotic killer, he must now muster the courage to solve the mystery of why he is here and how to escape. Hide: Crouch in the darkness or cower in a closet to stay out of sight and evade the killer Survive: Use your flashlight to search for useful items, but be warned – it can attract unwanted attention Mystery: Discover notes and clues to uncover the twisted history of Sehwa High’s students and teachers Death: Beware the horrors lurking in the dark, lest you bleed out in some forgotten classroom... Will you survive long enough to piece together the nightmarish mystery of Sehwa High?