TENSEI
An experience of self-discovery set in soothing Zen landscapes. "Tensei" is an ultra-casual endless action game. Leap and fall over and over in the style of a brush flowing across paper, and go on a relaxed journey into the sky. Leave the hectic routine of life behind for a chance to enjoy this deeply immersive experience. Playstyle [Unique Low-Gravity Floating] Project yourself into the game, relax, and let yourself become immersed in gameplay. [Purifying Worldly Desires] You can purify damage zones by dropping (rapidly falling) onto them. Focus and master the tricks of aiming as you make your way into the skies, avoiding damage as you go. [Become a Majestic Dragon] Use triple jumps to navigate from platform to platform while collecting Orbs (ink droplets). Orbs can grant you Boost Mode, letting you turn into a dragon and giving you dynamic flight abilities to navigate new areas.