Stellar Strider
Take off on a crazy adventure with Stellar Strider, a precision platformer packed with challenges, obstacles, flying saws, lightsabers, aliens, and gravity inversion. A 2D platform game with simple controls and easy to learn. Double Jump: Overcome bigger obstacles and reach new heights. Gravity Inverter: To overcome certain obstacles and escape the aliens, you’ll need to flip the game’s gravity and complete the mission upside down. Immersive Adventure: Board a perilous spacecraft heading toward a black hole.