Re.Surs
Jessie Sullivan – a paranormal detective who worked for Re.Surs Anomaly Enforcement Administration (RAEA) in Modern-City. On a cold evening, Detective Sullivan receives a message from the Superintendent, a longtime colleague. The message says that there has been a terrifying incident that occurred in Social District of Modern-City. This incident disrupted the work of a vital processing building of the Re.Surs (the perfect source of energy). This peculiar event will entail the discovery of an extremely dangerous criminal who wants to encroach, in the truest sense of the word, the precarious peace in Modern-City and throughout the Continent. Unique Heroes To Play: ◆ Detective Jessie has the skills to dash quickly, which allows her to take better positions, and her ultimate ability allows you to destroy multiple enemies at the same time! ◆ Basil B has control abilities: enemies have no chance to get close to him, and the ultimate ability allows you to apply this effect massively! ◆ Helga Hoft can move easily vertically and is also assisted by a hand-held drone turret in battle, making her the most valuable hero in battles against large hordes of enemies! ⭓ W̸͔̊ȟ̴̹̘͝ǫ̸̘́͝ ̶̨̤͒̇i̷̝̾s̵͖̳̒ ̶̏̇ͅṫ̵͉̰h̶͉͗̃ͅa̸͖̚t̵̻͇̄͠ ̷̲̚m̸̲̩̽ä̶͇́ṉ̸̈͂?̶͇̿[ Wake up, Detective. People are waiting for you again.