Mecho Wars: Desert Ashes
A classic reborn! Casual, turn-based strategy in a land of fantastical creatures and deadly machines! In the aftermath of a great flood, a vengeful leader threatens to conquer the world with the aid of a once lost technology, and only a small but determined army stands in their path. Mecho Wars: Desert Ashes is the definitive release of the 2009 turn-based strategy classic, Mecho Wars. Fully remastered in high definition, it features new hand painted art, new visual effects, an expanded single-player campaign and six previously unreleased multiplayer maps.