Lacuna - A Sci-Fi Noir Adventure
Another cigarette tumbles into the abyss. The sun is slowly coming up, glistening in the sea of buildings below. I look up at the stars one last time before they disappear. They don't provide any guidance. They don't give a... I have to make this decision on my own, and very soon. Problem is, I don't know how. I've never been able to figure out why I do what I do. Not really. No more time to think. I have to go. Here's the deal You are Neil Conrad, CDI agent. Awoken by the news of a murder, you rush into a case that will soon turn your life and the whole solar system upside down. Ask questions, collect evidence, and put the pieces together until the ugly truth reveals itself... or not. No takebacks The story branches and ends based on your actions. There's no going back. Sure, you can rush your way to the end – if you don't mind paying the price. Play your cards right, and you might make it out alive. How far will you go? Some questions don't have a right answer. Will you sell out a friend to protect your family? Will you endanger a loved one in exchange for public safety? Will you keep the peace or reveal the horrible, world-shattering truth? Hungry for Point & Click Adventure? While the classics were great in their time, Lacuna does away with the baggage of many adventure game tropes!