Hyposphere 3: Overdrive
In the distant future, the computer controlling everything on the planet was hit by an unknown virus. To prevent life on earth from turning into chaos, a virtual robot was created. Take control of the robot for many levels, get to the end and restart the core of the super computer. Hyposphere 3 is a return to the roots of the series. Great graphics, music and level design. Great difficulty. Welcome to the world of Hyposphere. Become the best in the worldwide LeaderBoard!