Firegirl: Hack 'n Splash Rescue DX
Take on the role of a young rescue officer starting her career. Armed with a trusty axe and high-pressure fire hose that also acts as a jetpack, Firegirl responds to emergency calls across the city. Can Firegirl save all the trapped civilians caught in each blaze? Can she uncover the truth of why these fires have engulfed the city? Find out in a mystery that goes all the way to the top… Procedurally generated Blazes Respond to new fires in procedurally generated levels across forests, lavish hotels, trains and apartment blocks. Rescue Trapped Civilians When Firegirl arrives on the scene, she only has a few minutes to save all the civilians caught in the blaze! Douse roaring flames, chop through obstacles and extinguish dastardly pyro-monsters, use your hose to boost your jumps and reach high places to rescue trapped survivors (and cats). Rebuild the Firehouse Hang out at the Firehouse between missions to upgrade your equipment and hire new staff. You'll need all the help you can't get to prepare for your next mission!