Crysis Remastered
The classic first person shooter from Crytek is back with the action-packed gameplay, sandbox world, and thrilling epic battles you loved the first time around – now with remastered graphics optimized for a new generation of hardware. Suit up: Your Nanosuit’s speed, strength, armor, and cloaking allow creative solutions for every kind of fight. Adapt: In an ever-changing environment, adapt your tactics to dominate on battlefields ranging from frozen jungle to alien environments. Customize: A huge arsenal of modular weaponry provides unprecedented control over play style, with options ranging from the experimental to the alien. Conquer: Life-like enemy AI require a strategic and flexible playstyle, as new challenges – including a zero-g battlefield– require players to take the offensive and be proactive. Explore: Choose your own path through the open world of Crysis, destroying obstacles, driving vehicles, and using the environment itself against your enemies.