Codex of Victory
Codex of Victory features an extensive story-driven, single-player campaign that tasks you with building and commanding a hi-tech army of drone vehicles, tanks and robots. The campaign offers an exciting mix of real-time base building, global strategic planning and turn-based combat. Traveling between planets and territories, your sole task is to stop the Augments - a weird race of transhuman cyborgs driven by a desire to ‘liberate’ ordinary humans from the limitations of their wholly organic bodies. Collect blueprints, build factories, research centers, workshops, laboratories and other facilities, to prepare for battles ahead. Build your army, upgrade and customize it and then deploy onto a battlefield to fight the relentless enemy.