Borderlands: The Handsome Collection
This bundle is included in Borderlands Collection: Pandora's Box! Xbox One X Enhanced, featuring 4K Ultra HD and HDR.* Borderlands: The Handsome Collection is the essential Borderlands compilation and includes the definitive versions of both Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel, built specifically for next-gen consoles. Experience the absolute highest performance and highest fidelity graphics for any Borderlands game ever played on a video game console. For the first time in the franchise’s history, play four-player split screen on a single television, all in stunning high definition. Experience the entire Handsome Jack saga (including all available bonus add-on content*), from his not-so-humble beginnings to the heights of his egomaniacal tyranny. Continue the adventure by transferring your previous saves on your Xbox 360 to your Xbox One with the new cross-save functionality. BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION includes: - 2 critically acclaimed BORDERLANDS games in one package - All bonus add-on content, adding hundreds of hours of gameplay at an incredible value* - Cooperative gameplay for up to four players, either online or local - Upgraded FOUR-PLAYER SPLIT-SCREEN for same couch gameplay - Transfer your previous generation console save files and pick up where you left off *Includes all available downloadable content for Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel as of March 24, 2015. *Free Ultra HD texture packs available for download from the digital store.