Boomerforge (Series X)
Grimdur Stoneheart is an ex-adventurer dwarf, now the manager of the greatest forge on Bramblegate. Stories about a new mine full of ore started to circulate on the city and Grimdur himself decided to explore the mine, using only his trusty bombs to clear the path. Can the dwarf find the legendary ore to create the Ultime Weapon? Boomerforge is a top down strategy game inspired by the classic game Bomberman. Place bombs strategically to open the path and find all the required ores. Explode the ores with your bombs to find iron, gold or mithril ingots. Gather everything you can and keep going until Grimfur finally reaches the end of the dungeon.