Bloomyth & Strong Moon Bundle
Find in this Bundle the two video games from the independent studio Chihuas Games. Both have different game mechanics. -Bloomyth: is a puzzle and adventure video game with two endings, in which you will enter the search for the last hope to save a life. Delve into this story that has a message. -Strong Moon: is an action and adventure video game inspired by the aesthetics and humor of the cartoons of the '90s. Go to the rescue of the peculiar brother of our protagonist, who was kidnapped by a crazy magician.