BattleCap
The naval combat party game "BattleCap" is now available! This innovative party game, supporting 1-4 players, will take you into an exciting naval battle. Here, you can use various bottle cap modules to create your own unique warship, engage in intense battles with friends, or team up to challenge powerful sea monsters. The unique flexible physics engine makes every ship collision dynamic and fun, offering a refreshing combat experience! In the game, players will find themselves in three major themed combat zones, ranging from mysterious ruins to the devil's whirlpool. Each map is filled with tactical changes and mechanical challenges. By collecting scattered bottle cap modules, you can assemble multi-functional warships that can deform, extend, or even break apart. Adapt your strategy flexibly in battle and enjoy the unique fun of ship assembly. The game also features rich Roguelite elements, allowing you to strengthen your warship with randomly dropped blessings and relics. Whether you want to compete with friends in party mode or team up to fend off angry sea monsters in cooperative mode,"BattleCap" has something for you. The local PVP mode offers a tense and exciting triple-match championship, while the PVE mode is filled with strategy and teamwork, challenging your operational and tactical limits. Join BattleCap: Clashing Wars now and embark on a new and fun naval battle experience with your friends! Build your custom warship and face endless adventure and challenges!